אתר להשכרת רכב

546501610 מעוניין להשכיר רכב? – השכרת רכבים משתלמת בישראל – השווה מחירי השכרת רכב וקבל הצעות משתלמות להשכרת רכב, ממגוון חברות השכרת רכב בישראל במרבית החברות המספקות שירותי השכרת רכב בארץ התנאי ההכרחי עבור השוכר הוא שעליו להיות בן 21 ומעלה. ישנן חברות שדורשות גיל מינימלי של 24 שנים ומעלה.
במידה והאדם הפונה לשירותי השכרת רכב הינו נהג צעיר הוא ידרש במרבית המקרים לשלם יותר ואף ידרש לביטוח מיוחד.
על האדם הפונה לשירותי השכרת רכב להיות בעליו של כרטיס אשראי הרשום על שמו, תעודת זהות או דרכון, ורשיון נהיגה התקף מזה שנתיים לכל הפחות.
ברב החברות המספקות שירותי השכרת רכב תקופת ההשכרה המינימלית הינה יממה (משמע 24 שעות). גם אם תחפצו ברכב לזמן קצר מזה, תידרשו לתשלום עבור יממה שלמה. אם תיאחרו במועד החזרת הרכב מעל לשעה, ייגבה מכם תשלום עבור יממה נוספת (תלוי כמובן במדיניות החברה ).
את הרכב אותו שכרתם יהיה עליכם להחזיר לחברה במהלך יום העסקים, משמע בשעות בהם פתוח סניף החברה.
במועד החזרת הרכב לחברה שסיפקה לכם רכב דאגו כי מיכל הדלק מלא וכי לא נגרמו נזקים לרכב . עובדי החברה יבצעו בדיקה לרכב שתחזירו, וכדאי שתהיו נוכחים ועירניים בזמן הבדיקה על מנת למנוע מצב בו תידרשו לשלם עבור נזקים שאינם באחריותכם.
בנוגע לתעריפים בתחומי החברות המספקות שירותי השכרת רכב: שיעור התעריפים תלוי בסוג הרכב שהושכר ובתקופת ההשכרה. עפ”י רב יחושבו המחירים עפ”י תעריף דולארי וייגבו בשקלים עפ”י מדיניות החברה (אם עפ”י השער היציג או עפ”י שער העברות נכון ליום החזרת הרכב). תעריפי החברה שיגבו יכללו ביטוח (חובה+ מקיף) ללא מע”מ. כדאי לבדוק את תנאי הביטוח , בעיקר את גובה ההשתתפות העצמית. מערכת הסטריאו והמזגן אמורים להיות כלולים תחת תנאי הביטוח ומותקנים עפ”י רב בכל הרכבים שמושכרים ע”י חברות המספקות שירותי השכרת רכב. תוספות מיוחדות יכללו תחת תשלום מיוחד (פלאפון ברכב, מושב לתינוק וכדומה).
אם תחפצו בהיתר לנהג נוסף לנהוג ברכב שהושכר תחויבו בתשלום נוסף, עפ”י רב כ-2 דולר ליום .
ברב החברות נהוגה הגבלת קילומטרים, כשההגבלה מותנית גם בסוג הרכב שהושכר ובזמן ההשכרה. עפ”י רב, אם תחרגו מהקילומטרים המותרים בחוזה תחויבו בתשלום נוסף בהתאם לתנאים שסוכמו מראש בחוזה שלכם מול החברה .
במידה וביצעתם עבירות תנועה ברכב שהושכר תחויבו בחשבונכם ע”י החברה המספקת שירותי השכרת רכב בסכומים בהם נקנסתם.
אם אתם רואים ליקויים ברכב אותו שכרתם מידי החברה וודאו כי ליקויים אלה מצוינים בחוזה שלכם מול החברה כדי למנוע מצב שליקויים אלה ירשמו על אחריותכם בעת ההחזרה.
אם תחפצו בלקיחת הרכב מידי החברה משדה התעופה תחויבו במיסי נמל. ניתן לסכם עם החברה לשירותי השכרת רכב כי הרכב יילקח מביתכם, אולם עפ”י רב תחויבו בתשלום נוסף עבור שירות זה.
בבואכם לתדלק את הרכב שנלקח מידי החברות דעו כי תחנות הדלק של חברות ההשכרה גובות מחירים גבוהים יותר מאשר תחנות הדלק הציבוריות. וודאו כי שמרתם את הקבלה מתחנת הדלק כדי למנוע מצב בו תחויבו על החזרת רכב בעל מיכל ריק בטעות. הקבלה תהווה הוכחה במקרה זה.
וודאו כי קיבלתם את החוזה שנחתם מול החברה ושהוא שמור עמכם, כשהוא חתום ומפרט את מלוא התנאים שסוכמו עם החברה .

טלפון: 546501610
אתר: http://www.car-rentals.co.il

בטון מוכן

9865511-2-3 – 04 בטון מוכן באזור הצפון ניתן למצוא בבטון קדמאני ובנוסף טיט וכל סוגי הבטון מובא, מושב ועוד. מה זה בטון מוכן ואיך מכינים

Read More »

קמפ דויד מזרני איכות אורטופדיים

08-9327799 יצור ושיווק מזרונים, כריות ויסקו אורטופדיות, מיטות מרופדות מעוצבות, ספות נוער, מיטות ספר, מיטות וחצי, מיטות חשמליות, ספה נפתחת, ועוד מפעל קמפ דויד מזרוני

Read More »

קמפ דויד מזרני איכות אורטופדיים

08-9327799 יצור ושיווק מזרונים מכל הסוגים ומכל המידות, כריות ויסקו ג’ל אורטופדיות, מיטות, ספות נוער ועוד, אספקה מהירה לכל הארץ מפעל קמפ דויד מזרוני איכות

Read More »

אתר ויטמינים | דיאטה hcg

527151972 אתר מכירות איכותי לויטמינים צמחי מרפא דיאטה hcg ותוספי תזונה אתר מכירות איכותי ואמין לויטמינים צמחי מרפא תוספי מחזון תוספי תזונה דיאטה hcg דיאטה

Read More »