אופנת דיסקריט- חנויות לבגדי נשים

39239888 דיסקרט – רשת אופנת נשים המובילה בקולקציה יוקרתית של שמלות, מכנסיים, חצאיות, אוברולים ואקססוריז. הקולקציה

הקולקציה של אופנת דיסקרט מתאימה במיוחד לנשים בגילאי 30+, החל ממידה 38 ועד למידה 50. כל העיצובים מתוכננים כך שיחמיאו לגזרה הנשית באופן אידיאלי.

לכל פריט ופריט יש את הייחודיות והשיק הקסום השמור לו, המקנה לאישה מראה מתוחכם, ללא פשרות.

שירות לקוחות

כחלק מהרצון לשמור על קשר עם לקוחותינו, לרשת דיסקרט מועדון לקוחות המונה מעל 35,000 לקוחות שנהנות משפע הטבות והנחות בלעדיות בחנויות הרשת.

פרופיל חברה

בשנת 1987 החליט איש העסקים ג’קו גבאי שנשים צריכות מקום לבטא בו את מאווייהן האופנתיים, לחלום על פריטי אופנה שכאילו נתפרו במיוחד עבורן.

גבאי הוא איש שמחליט ועושה, ולכן מאוחר יותר באותה שנה הקים את דיסקרט, רשת אופנה המעניקה לנשים את כל מה שבגדים יכולים להעניק – הלימה בין איך שהן נראות לאיך שהן מרגישות, מסר נשי וסקסי אבל קלאסי ושקט, נוחות, אטרקטיביות ואהבה.

23 שנה אחרי, רשת דיסקרט מונה 26 חנויות, 150 אנשים שלוקחים חלק בתהליך הייצור, ועשרות אלפי נשים שמבינות שלעיצובים הדיסקרטיים אין אח ורע. לאיכות הבלתי מתפשרת ולעקרונות הציוניים שעומדים בבסיס הייצור – למעלה מ-50% מהמוצרים של דיסקרט מיוצרים בישראל.

טלפון: 39239888
אתר: http://www.discreet-f.co.il

ספק לתחום האירועים

שלום רב, שמי יריב אשכנזי מנכ”ל ג’מפר, אנו עוסקים בטכנולוגיה של מציאות רבודה “”Augmented reality, טכנולוגיה ייחודית שעוד לא נראתה בארץ לתחום החתונות והאירועים! מדובר

Read More »

א.רסי בע”מ

9304447 – 03 050-5202130 בניה קלה, בניה מתועשת,מבנים יבילים א.רסי בע”מ- מתמחה בבניה הקלה והמתקדמת ובמיגוון פתרונות בניה יצירתיים כמו כן החברה מתמחה בבניית מבנים

Read More »

השכרת רכב

הכל מהכל על השכרת רכב הכל מהכל על השכרת רכב. מהפרטים הכי קטנים עד ההכי גדולים שיש.

Read More »