אוקואה – ריהוט גן

545366424 אתר של חברת אוקואה המפתחת ומעצבת רהיטי גן ומרפסת תוך שילוב של עיצוב ואמנות. אתר של חברת אוקואה המפתחת ומעצבת רהיטי גן ומרפסת תוך שילוב של עיצוב ואמנות.
חברת Ocoa פועלת על פי חזון של פיתוח ועיצוב רהיטי גן חדשניים ואיכותיים, המיועדים למי שרוצה לחיות ולחגוג את החיים… ועכשיו!
Ocoa פורצת את גבולות הבית ויוצרת את החוויה המושלמת לגינה ולחוץ, תוך שילוב של עיצוב ואמנות עם חדשנות ואיכות. החברה נולדה מתוך שילוב של אהבה ליצירה ופיתוח מוצרים, ואמונה בצורך של מוצר ושירות להיות באיכות הגבוהה ביותר.
אנו פועלים ליצירת ריהוט שניתן להתאמה אישית ומורכב מהחומרים הכי טובים שיש, ובהתאם לכך גם האיכות של המוצרים.
המטרה שלנו היא שרהיטי הגן ייצרו הרמוניה של פנים הבית עם היופי והאסטטיקה לבין החוץ והטבעי. כאשר לקוח משתמש באחד ממוצרינו בגינה, הוא יחווה את האווירה שהרהיט משדר. מכיוון שאנו מאפשרים”תפירה אישית” לכל לקוח, אנו מבטיחים את התועלת הגבוהה ביותר שניתן לקבל מהרהיט.

טלפון: 545366424
אתר: http://www.ocoa.co.il/

רוח קדים – פיסול

545366424 גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15 אומני קרמיקה הפועלת בירושלים. בגלריה מוצג מגוון עבודותיהם גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15

Read More »

גלריה אומנותית gm

29917257 גלריה אומנותית סדנה נ’,סטודיו ז’,אולפן, שורה, דיוקן, צלחת דקורטיבית, נוף, ציורים, אילוסטרציה, יודאיקההעתקה של תמונות, גרפיקה, דיוקן בהזמנה, שיחזור תמונות, צמחים וציפורים, גילוף בעץ

Read More »

הבלוג לשבור את המגירה

הבלוג לשבור את המגירה של הסופר אופיר עוז מיועד לכותבים בראשית דרכם, המנסים לפלס את דרכם אל הוצאות הספרים ולהוציא לאור את ספרם. הקליקו לאתר!

Read More »

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים לימוד תווים, מקצבים, אקורדים ותאוריה השיעורים נערכים באוירה נעימה, יצירתית ומאתגרת

Read More »