איסתא – תיירות ונופש בארץ ובעולם

37777111 איסתא – הזמנת כרטיסי טיסה, טיסות לחו”ל, נופשונים, חבילות נופש, בתי מלון באילת ובארץ,השכרת רכב בחול, טיולים מאורגנים, חבילות ספורט, טיסות, סקי. מנוע חיפוש טיסות, נופשונים ומלונות בארץ ובחו”ל המתקדם בארץ, המביא תמונת מצב ומחירים בזמן אמת ומערכת הזמנות נוחה ומאובטחת לכל מוצרי התיירות.
ברוכים הבאים לאיסתא ישראל, רשת הנסיעות הגדולה בארץ.
איסתא ליינס נוסדה בשנת 1956 והיא אחת מחברות הנסיעות הותיקות בישראל. עם השנים איסתא צמחה והפכה לחברה מובילה בתחומי הנופש והנסיעות בארץ ולחו”ל עם התמחות מיוחדת בתיירות צעירים וסטודנטים.
בשנת 2007 הטיסה איסתא למעלה מ-600,000 לקוחות ומחזור המכירות שלה עמד על למעלה מ-1.1 מיליארד ?.
לאיסתא 50 סניפים ברחבי הארץ הפרושים מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום ובנוסף – מרכז הזמנות טלפוני גדול ואתר אינטרנט – איסתא נט, המשמש כפלטפורמת מכירה ומידע.
מגוון שירותי התיירות שאיסתא מציעה כוללים:
•טיסות סדירות
•טיסות שכר
•בתי מלון
•נופשונים
•חבילות סקי
•השכרת רכב
•ביטוחים ואשרות כניסה
•חבילות ספורט
•טיולים מאורגנים
•טיולי הרפתקאות
•טיולי משפחות
איסתא ליינס עובדת בשיתוף פעולה עם כל חברות התעופה וספקי התיירות שלהם נציגות בארץ. סוכני הנסיעות של חברת איסתא ליינס עובדים מול מערכות ההזמנות העדכניות ביותר בשוק התיירות, המאפשרות גישה ישירה למידע בזמן אמיתי.
המחלקות הייחודיות של קבוצת איסתא ליינס כוללות את איסתא ספורט, המתמחה בחבילות ספורט ייחודיות לקהל הרחב ובמתן שירותי תיירות לקבוצות ולהתאחדויות ספורט; איסתא סקי המשווקת באופן בלעדי חבילות סקי וסנובורד ליעדי אירופה השונים; מחלקת טיולים מאורגנים ומחלקת טיסות שלה הסכמים בלעדיים לטיסות מוזלות וכרטיסים ארוכי טווח עם חברות התעופה השונות וכן מבצעים עונתיים. איסתא חברה בארגון SATA (Student Air Travel Association) ונהנית מהסכמים ייחודיים לצעירים וסטודנטים ברחבי העולם. כמן כן איסתא היא המנפיקה הבלעדית בישראל של תעודות הצעיר והסטודנט הבינלאומיות של ISIC, המעניקים הנחות בארץ ובחו”ל.
איסתא נט היא הזרוע המקוונת של איסתא ליינס.
דרך האתר, המאובטח בטכנולוגיית SSL חדשנית ומעודכנת מבית Thawte, ניתן לרכוש את כל שירותי התיירות אונליין.
ניתן להזמין את השירותים המפורסמים באתר גם טלפונית. יועצי הנופש של איסתא ליינס הם סוכנים מקצועיים, בעלי ידע וניסיון, אשר יעשו את כל הנדרש על מנת להבטיח לכם חופשה מוצלחת בחו”ל או בארץ.

טלפון: 37777111
אתר: http://www.issta.co.il

פונגו

פונגו, הדפסה על חולצות איכותיות. אנחנו מדפיסים מכל מקור – תמונה, ציור, קובץ – או ממבחר ענק של אלפי הדפסים מדליקים, מקוריים ומצחיקים פונגו, הדפסה

Read More »

דיג’יי רועי בוקרה

973000000000 דיג’יי רועי בוקרה – החברה עוסקת בשרותי מוסיקה לאירועים, מתן פתרונות מוסיקליים לכל סוגי האירועים. דיג’יי לאירועים, תקליטנים, שרותי מוסיקה לחתונות, בר מצוות ואירועים

Read More »

משפטים ופתגמים איכותיים ללא הגבלה יומית,

משפטים ופתגמים איכותיים ללא הגבלה יומית, תוכלו למצוא משפטים ופתגמים מהאפליקציות המצליחות ביותר בפייסבוק. משפטים ופתגמים איכותיים ללא הגבלה יומית, תוכלו למצוא משפטים ופתגמים מהאפליקציות

Read More »

בדיחות

אתר הבדיחות המצחיקות בישראל, בולשיט כי לא כל בדיחה חרא. אתר שהוא כולו בדיחה אחת גדולה. בולשיט! כל הבדיחות במקום אחד.

Read More »