בחירה בזוגיות אמיתית

אתר שמציע הדרכה לזוגיות אמיתית-רק מה שתעשה עבור הנשמה שלך יישאר לנצח – גדילה. אתם יכולים בכול רגע לבחור בזוגיות אמיתית. מה שנדרש מכם הוא רצון לבצע עבודה אמיתית עם הנשמה שלכם. אתר שמציע הדרכה לזוגיות אמיתית. באתר ניתן למצוא תקציר מהספר “בחירה בזוגיות אמיתית” ומאמרים נוספים בנושאי זוגיות, הדרכת הורים וילדים, בריאות, פרנסה ועוד.
שמי מיכל גילי ואקנין,
אני מנהלת צוות פיתוח תוכנה בחברת הייטק. בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תואר ראשון בכימיה.
במקביל לפעילותי בחברת הייטק אני עוסקת בעשר השנים האחרונות בנושא מודעות עצמית והתפתחות אישית. השתתפתי בהרצאות, סדנאות וסמינרים רבים בארץ ובעולם.
לפני כמה שנים פגשתי את המורה הרוחנית שלי, רויטל, שדרכה ובעזרתה קיבלתי את ההכוונה וההדרכה הנכונה ביותר עבורי וכן חיברתי את הספר “בחירה בזוגיות אמיתית”.
כיום אני מתגוררת במרכז הארץ ומחלקת את זמני בין עבודתי בהייטק לבין לימוד, הכוונה והדרכה בנושא הזוגי ובהתפתחות אישית.
המידע בספר “בחירה בזוגיות אמיתית” ובאתר זה הוא מידע אמיתי ומבוסס על הדרכה אמיתית, מתוך ניסיון של נשמות ותיקות שחוו הרבה גלגולים. את המידע קיבלתי מהנשמה המדריכה שלי. לכל אדם יש נשמה מדריכה (מדריך), נשמה וותיקה שעברה הרבה גלגולים, שרואה ומלווה אותו בכול צעד בעודו בחיים וגם לאחר מותו.
כול אחד מאיתנו הגיע במטרה להוציא יופי כמה שיותר, אור גדול. הנשמה המדריכה מכוונת ומדריכה את האדם להוציא את היופי הזה, לבחור בנשמה שלו, להאמין בעצמו וביופי הקיים בנשמה שלו, להתפתח ולגדול. כל דבר שקורה לאדם, כל בעיה, כל קשר, הוא לטובתו, היא באה לתיקונו, וכול אדם צריך לראות ולמצוא מהו השיעור שהמדריך מציב לפניו בכל רגע ולפצח אותו בכל רגע. ככל שהאדם מתקדם, עובר מבחנים, מתמקד בהפקת הטוב מעצמו, ומוציא יופי, כך היכולת לתקשר עם הנשמה המדריכה שלו גוברת.
המורה הרוחנית שלי, רויטל, יכולה לראות את הנשמות המדריכות שסביבנו, לשמוע ולדבר איתם ובעצם להעביר דרכה את המידע שלהם אלינו.
בעזרת רויטל ודרכה הועבר לי המידע וההדרכה מהנשמה המדריכה שלי, וכמובן שבחרתי לקבל את ההדרכה. ההדרכה עזרה לי להתכוונן בצורה האמיתית ביותר והנכונה לי, להתפתח, לגדול ולהתעצם. לא פגשתי ולא היה יעוץ שפניתי אליו, שנתן לי את הכלים הגבוהים, הנכונים והאמיתיים ביותר לנשמה שלי כמו הנשמה המדריכה שלי. התקדמתי בזכות הרצון לעשות עבודה והבנתי שצריך רצון גדול.
כשהגעתי לרויטל, חשבתי שאני באה רק כדי לקבל הכוונה והדרכה, אך בעצם באתי כדי ללמוד להיות מדריכה. לאחר המסע שעברתי עם הנשמה המדריכה שלי, הבנתי שהוכשרתי להיות מדריכה במשך כול הזמן הזה. ואין דבר יותר אמיתי ומדויק מהנשמה המדריכה שלי שעברה איתי את המסע. היו פעמים שלא ידעתי לאן אני מכוונת, אבל כול פעם יצאה מהנשמה שלי יותר ויותר אמת, ובעצם לאורך כול הדרך, מכול החוויות שעברתי, גדלתי והוכשרתי להיות מדריכה.

אתר: http://www.zugiut-amitit.co.il/

הכרויות בחינם – LoveStory.co.il

היכרויות חינם, אתר הכרויות זה נועד עבור הפנויים והפנויות שביניכם וביניכן המחפשים להכיר ורוצים להרחיב את האפשרויות אל מעבר למעגל הידידים הקיים אתר הכרויות לפנויים

Read More »

נכנסת – תרמת

09-7681319 נכנסת תרמת, כל הדרכים לתרום, תרום בלי לשלם, מאגר העמותות הגדול בישראל, תרומה באמצעות צפייה בפרסומות, כרטיס אשראי, תרומה טלפונית, תרומה לנזקקים, תרומה. אתר

Read More »

ב י ת– ה פ י נ ו י פינוי דירות מיקצועי

054:4435869 ב י ת– ה פ י נ ו י פינוי דירות מיקצועי ובחינם!!! אנו מפנים תכולות בית,מיקלטים,אספנות כפיתית,ברזל,גגות,חצרות,,מחסנים,עזבונות. מפנים הכול,תמורת החפצים הישנים,כנסו לאתר שלנו

Read More »

גירושין בהתאמה אישית

02-6250150 אתר גירושין המתמחה בייעוץ גירושין אישי וממוקד. לאחר מילוי שאלון קצר, יועברו אליכם המלצות להשגת מטרות הגירושין שלכם אתר גירושין המתמחה בייעוץ גירושין אישי

Read More »