בייבי סתיו, או בשמה המקורי סתיו לתינוק,

26477777 בייבי סתיו, או בשמה המקורי סתיו לתינוק, החלה את דרכה בשנת 1979, אז הייתה חנות למוצרי תינוקות במדרחוב קראוזה שבנתניה. בייבי סתיו, או בשמה המקורי סתיו לתינוק, החלה את דרכה בשנת 1979, אז הייתה חנות למוצרי תינוקות במדרחוב קראוזה שבנתניה.
בייבי סתיו שמה לעצמה מטרה: למכור מוצרי תינוקות איכותיים ביותר, בטיחותיים ביותר, מהמותגים המובילים בעולם, תוך שמירה על המחיר הנמוך ואטרקטיבי ביותר עבורכם.
למעלה מ-30 שנה פועלת בייבי סתיו – חנות למוצרי תינוקות. כתוצאה מכך, ייתכן שהיום אתם, ההורים הרוכשים אצלנו מוצרי תינוקות עבור התינוק שלכם, בעצם גדלתם בעצמכם עם מוצרי תינוקות שנקנו בבייבי סתיו.
תודות לעידן האינטרנט החליט מקים בייבי סתיו, מנחם גולוב, לשתף אתכם בידע אותו הוא צבר במשך שנים של ניהול חנות למוצרי תינוקות, ולפתוח חנות למוצרי תינוקות דיגטלית.
אצלנו בבייבי סתיו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים עבור תינוקכם: החל מרהיטים כגון מיטת תינוק, עובר בחפצים יומיומיים כמו עגלה לתינוק, מנשא לתינוק, כסא בטיחות לתינוק, נדנדה לתינוק או סל קל, ועד מוצרי תינוקות הקטנים ביותר, כמו צעצועים לתינוק, מוצצים או בקבוקים. את המוצרים שאנו משווקים אנו בוחנים באופן אישי, כששאלה אחת בלבד מנחה אותנו: האם אנחנו היינו מסכימים שתינוקנו יגדלו איתו.
משימתנו היא לגרום לכם ההורים לדעת שיש לכם כתובת לפנות אליה. אנחנו הרבה מעבר לאתר אינטרנט, או חנות למוצרי תינוקות. את הניסיון שצברנו לא ניתן לרכוש בכסף, ונשמח לספק לכם את כל הידע המקצועי כדי לסיייע לכם למוצא לתינוקכם מוצרי תינוקות איכותיים, בטיחותיים, ולא פחות חשוב – המתאימים ביותר עבורו.

טלפון: 26477777
אתר: http://www.babystav.co.il/

ספק לתחום האירועים

שלום רב, שמי יריב אשכנזי מנכ”ל ג’מפר, אנו עוסקים בטכנולוגיה של מציאות רבודה “”Augmented reality, טכנולוגיה ייחודית שעוד לא נראתה בארץ לתחום החתונות והאירועים! מדובר

Read More »

א.רסי בע”מ

9304447 – 03 050-5202130 בניה קלה, בניה מתועשת,מבנים יבילים א.רסי בע”מ- מתמחה בבניה הקלה והמתקדמת ובמיגוון פתרונות בניה יצירתיים כמו כן החברה מתמחה בבניית מבנים

Read More »

השכרת רכב

הכל מהכל על השכרת רכב הכל מהכל על השכרת רכב. מהפרטים הכי קטנים עד ההכי גדולים שיש.

Read More »