גמבה – קייטרינג לאירועים, קיטרינג כשר

057-227-4147 קייטרינג כשר או קייטרינג בשרי זה גמבה! גמבה מציעה לכם שירותי קיטרינג המותאמים באופן אישי לאופי הארוע ולטעמו של הלקוח. חברת גמבה הוקמה מתוך רצון לשינוי וחידוש אירועי הקייטרינג בארץ. אנו בעלי ניסיון עשיר בהקמת אירועים והכנתם. גמבה ניחנה בשירות מלא מעוף ויצירתיות, אשר שואף לתכנן ללקוח הישראלי ארוע מסוגנן בו השילוב של אוכל ושירות מהווים חוויה בפני עצמה.
גמבה מספקת מגוון עשיר של שרותי קייטרינג החל מקייטרינג בשרי, כשר, קייטרינג אסאדו וכלה באירועי שטח מקוריים וכן דוכני מזון ואירועים לחברות.
הכנת האירוע מתבצעת ישירות מול הלקוח ללא תבנית אירוע קבועה מראש, מתוך הבנה שאין אירוע אחד דומה למשנהו. התפריט הינו מקורי וניכתב בשיתוף הלקוח ולפי רצונותיו.
כמו כן אנו בחברת גמבה מאמינים כי כל אירוע זקוק לערך מוסף, תוכנית בידור/ העשרה אשר יתן גוון נוסף לערב ולהצלחתו. אנו נשמח להמליץ לכם על מגוון רחב של שילובים אפשריים לתוכנית בידור; החל מסדנאות מסג’ , הדרכות אלכוהול והנעמת הערב בליווי נגינה או שירה בציבור.
הכנת האוכל מתבצעת כולה בבית הלקוח ולפניו, תוך שימוש במרכיבים הטריים ביותר והטובים ביותר שיש בשוק, בשילוב עם הגשה מקורית אנו מבטיחים לכם ערב בלתי נשכח.

טלפון: 057-227-4147
אתר: http://www.betaam.co.il

עוגיות לחינה

08-8680570 כל העוגיות מיוצרות בעבודת יד-טקס החינה הינו מסיבת האירוסין המסורתית, של בני עדות המזרח. מאפייני הטקס העיקריים הם תלבושות ססגוניות, מוסיקת עם, טקס החינה

Read More »

קייטרינג ,מזון מהיר,בר קפה

050-2707070 אירועי חברות, אירועים פרטיים, הפקת אירועים חברת “קייטרינג אנגלר” הוקמה בשנת 1999 על ידי אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בתחום המזון והמשקאות. במרוצת

Read More »