חיילים משוחררים – המדריך המשולם

חיילים משוחררים, המדריך המקיף ברשת למשתחררים: הכל על פיקדון אישי, מענק שחרור, עבודה מועדפת, הכנת טופס קורות חיים, הכנה לראיון עבודה, שיפור בגרויות, בחירת מסלול לימודים, מלגות לימודים, השכרת דירה, דרוש פתאום הבנתי שהשחרור מהצבא והיציאה אל העולם הגדול הוא סוג של “הלם” בדיוק כמו יום הגיוס.
הכל התחיל משיחה שקיימתי עם אחותה של אשתי (גיסתי) לקראת שחרורה במהלכה התחילו “לצוף” כל אותן התלבטויות במגוון עצום של נושאים.
האם ולאן אטייל אחרי השחרור, לכמה זמן אטייל וכמה זה יעלה לי, איך אחסוך כסף לטיול, אולי אטייל ואעבוד גם יחד, באיזו עבודה אעסוק, מה אלמד אחרי הטיול, האם לעשות פסיכומטרי לפני או אחרי הטיול, האם לעשות קורס פסיכומטרי והיכן, כמה עולה קורס פסיכומטרי, מה אלמד ומה בכלל אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה… וואו, האמת היא שזה ממש לא קל!
קבלת החלטות “גדולות” כל-כך, כשרק מתחילים לטעום מהאזרחות היא אינה דבר קל – כל החלטה ובעיקר אלה הנוגעות לקריירה וללימודים, ישפיעו על עתידנו ולכן כדאי להתייחס אליהן בכובד ראש.
מיד לאחר השיחה ולאחר שעזרנו לה (אני מקווה), החלטנו, רעייתיי ואני, לעשות את המעט כדי לעזור לכמה שיותר חיילים משוחררים – ואם הצלחנו באתר הזה לעזור ולו בקבלת החלטה אחת, דיינו!
חיילים רבים רוצים לטייל בעולם הגדול ולשם כך גם לחסוך כסף. רבים מעוניינים ללמוד בשלב כזה או אחר מקצוע או לימודים אקדמאים אחרים, חלקם צריך להשלים בגרויות ואחרים לשפר בגרויות, רובם צריך לעבור בחינה פסיכומטרית בכדי להתקבל ללימודים.
באתר ננסה למפות עבורכם את הכלים, המדריכים, האתרים והחוקים אשר יסייעו לכם בכל אחת מהצמתים של קבלת ההחלטות.
למידע כללי, מירב (אשתי) ואני (אילן) כבר עשינו צבא, עבדנו בלא מעט מקומות ובלא מעט תפקידים בכירים, למדנו (ביחד יש לנו שלושה תארים אקדמיים 🙂 ), טיילנו ברחבי העולם ולאחרונה אף הבאנו ילד לעולם – יש לנו הרבה מה לספר לכם וכמעט הכל מ”עבודת רגליים” והמון ניסיון.
בכל פרק תוכלו למצוא קישורים לאתרים העוסקים באותו תחום, אתרים אשר יוכלו להרחיב ולסייע בתחום בו אתם מתעניינים.
אנחנו מאחלים לכם קריאה מהנה והצלחה באזרחות.

אתר: http://www.meshuchrarim.co.il

OneNews – אינדקס חדשות

האתר OneNews הינו אינדקס חדשות ישראלי המרכז את כל החדשות מכל אתרי התוכן המומלצים בשפה העברית. האתר OneNews הינו אינדקס חדשות ישראלי המרכז את כל

Read More »

מתכונים

מתכונים מיטב השפים משתפים במתכוניהם – צעד אחר צד.

Read More »

סיפתח

546223310 פורטל אינטרנט חברתי התורם 50% מרווחיו לעמותות ומלכ”רים פורטל אינטרנט מעניין ובעל אוריינטציה חברתית, התורם 50% מרווחיו למוסדות ללא כוונת רווח וגופים חברתיים הפועלים

Read More »

זיו שירותי קלדנות

054-3108599 שירותי קלדנות ותמלול המשרד מנוהל על ידי קלדנית בעלת ניסיון של 25 שנה בענף. ניסיון בקלדנות בבתי משפט, עבודה עם רואי חשבון, עבודות לסטודנטים,

Read More »

All Web Calculators

כל המחשבונים שבאינטרנט באתר אחד! ממחשבון קלוריות, מחשבון משכנתא, מחשבון בריאות ועוד ועוד כל המחשבונים שבאינטרנט באתר אחד! ממחשבון קלוריות, מחשבון משכנתא, מחשבון בריאות ועוד

Read More »