טיסות זולות, טיסות בזול

04-9583026 מחפשים טיסות זולות? באתר הזה תוכלו למצוא את כל המידע על איך להזמין טיסות זולות ביותר לחו”ל. לא הרבה אנשים יודעים, אך כיום באמצעות האינטרנט אפשר להשיג בקלות טיסות זולות למספר רב של יעדים בחו”ל.
אתר זה הוקם על מנת להציג לתיירים הישראלים את האפשרויות השונות לחיסכון בהזמנת כרטיסי טיסה ולהראות כיצד להשיג טיסות זולות ליעדים שונים בעולם.

כאשר מדברים על טיסות זולות, רוב האנשים חושבים שמדובר בהנחה של אחוזים בודדים, אך לא כך הדבר – מדובר בהוזלה משמעותית של עשרות אחוזים שיכולה להגיע גם לחצי ממחיר כרטיס הטיסה הרגיל ולחסוך לכם בין מאות לאלפי שקלים.

את רוב הטיסות הזולות מפעילות מספר חברות תעופה קטנות המתמחות בטיסות מסוג זה, אשר חלקן הגדול אינו מוכר לקהל המטיילים הישראלי. באמצעות חברות אלה ניתן להזמין כרטיסי טיסה זולים למגוון רחב של יעדים מרכזיים באירופה, אסיה ואמריקה.

מדוע חברות אלו מוכרות כרטיסי טיסה כל כך זולים? איפה הקאטץ’?

ישנן מספר סיבות עיקריות לכך שהטיסות בחברות תעופה אלו אכן זולות יותר מהטיסות בחברות התעופה הגדולות:
מדובר בחברות תעופה קטנות אשר מתמחות בטיסות זולות מסוג זה – חברות אלה ממתגות עצמן כחברות תעופה Low Cost לקהל המעוניין לטוס בזול (לדוגמה תרמילאים).
סיבה נוספת שמאפשרת לחברות אלה להפעיל טיסות זולות, היא התנאים של כרטיסי הטיסה – אשר אליהם כדאי לשים לב:
ארוחות – בחלק מחברות התעופה, הטיסה אינה כוללת ארוחה. אם תהיו מעוניינים לקבל ארוחה במהלך הטיסה תאלצו לשלם מעט יותר על הכרטיס.

טלפון: 04-9583026
אתר: http://www.cheap-flights.co.il

טיסות לחו”ל

49870242 אתר מקיף לכרטיסי טיסה, טיסות זולות ודילים לכל הארצות אתר מקיף לכרטיסי טיסה, טיסות זולות, דילים, חבילות נופש וטיולים מאורגנים לכל הארצות

Read More »

צימר בבית הלל

073-2240000 צימר בבית הלל אחד המושבים הקסומים ביותר שיש בצפון מציע גם מבחר אדיר ובלתי נתפס של צימרים מכל סוג ובכל השנה. אנחנו כאן כדי

Read More »

טיסות ללונדון

49870242 אתר מקיף לטיסות ללודון אתר מקיף לכרטיסי טיסה, טיסות זולות, דילים, חבילות נופש וטיולים מאורגנים ללונדון

Read More »

מדריך חופשה בישראל

חופשה, מדריך חופשה, חופשה בישראל מדריך חופשה בישראל מספק מידע עדכני, טיפים רלוונטיים ועצות לגולשים המבקשים לצאת לחופשה ברחבי הארץ – הכל תחת קורת גג

Read More »

טיסות זולות

טיסות זולות עם jet fly Cheap. אתר טיסות זולות הוא אתר מקיף של כרטיסי טיסה, מבצעים וחבילות לכל היעדים בכל הארצות.

Read More »

טיסות לסין

טיסות לסין עם jetfly China טיסות לסין. כרטיסי טיסה, טיסות זולות, מבצעים, חבילות נופש וטיולים מאורגנים לסין.

Read More »