יובל תלם – חרש ברזל בגליל

054-4371414/5 יובל תלם – חרש ברזל בגליל, האתר מציג את עבודותיו של האמן חרש הברזל יובל תלם בנפחיה שבמתת בגליל המערבי. רהיטי ברזל מעוצבים בעבודת יד, רהיטים בסגנון נפחות בעיצוב קל דק גמיש ונעים לעיין. יובל תלם חרש ברזל, אומן היוצר בברזל משתמש בעיקר בתהליך הנפחות ביצירותיו, כמו גם בשיטות נוספות בעיבוד הברזל, ובלבד שיוכל להביע את תחושותיו ואמירותיו בחומר.
יובל יליד 1954 גר ויוצר במצפה מתת אשר בגליל המערבי מזה כ20 שנה. לאחר הרבה שנים בעבודות קבלניות באיזור המרכז המעבר לגליל, למקום מבודד הררי וירוק, נתן את הרקע והסביבה האידיאליים להפוך חשיבה ליצירה ותחושה לאמירה בחומר.
יובל יוצר ומציג קשת רחבה של רהיטים, אביזרים ופסלים (סביבתיים וקטנים). בסדנה ובגלריה שותפים כל בני המשפחה: מירה אישתו של יובל שותפה בכל הקשור לעיצוב הרהיטים והגלריה כמו בניהול ושיווק העסק. עמית הבן הבכור למד את רזי עבודת הנפחות ולוקח חלק פעיל בעבודה בסדנה ושותף מלא לניהול והשיווק. אביב הבן הצעיר פעיל ומשפיע בתחום היצירתי והניהולי של העסק.
יובל תלם אוטודידקט שלא למד אומנות אך הסגנון שלו מושפע מעבודותיו של האומן דייגו ג’אקומטי עם מאפיינים של ניקיון עיצובי, גולמיות, דקיקות, קוים ישרים, מעוקלים ופיתולים מסורגים. מודרניזם שיש בו כבוד רב להיסטוריה המפוארת של החומר (הברזל).

טלפון: 054-4371414/5
אתר: http://www.blacksmith-yt.co.il

רוח קדים – פיסול

545366424 גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15 אומני קרמיקה הפועלת בירושלים. בגלריה מוצג מגוון עבודותיהם גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15

Read More »

גלריה אומנותית gm

29917257 גלריה אומנותית סדנה נ’,סטודיו ז’,אולפן, שורה, דיוקן, צלחת דקורטיבית, נוף, ציורים, אילוסטרציה, יודאיקההעתקה של תמונות, גרפיקה, דיוקן בהזמנה, שיחזור תמונות, צמחים וציפורים, גילוף בעץ

Read More »

הבלוג לשבור את המגירה

הבלוג לשבור את המגירה של הסופר אופיר עוז מיועד לכותבים בראשית דרכם, המנסים לפלס את דרכם אל הוצאות הספרים ולהוציא לאור את ספרם. הקליקו לאתר!

Read More »

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים לימוד תווים, מקצבים, אקורדים ותאוריה השיעורים נערכים באוירה נעימה, יצירתית ומאתגרת

Read More »