יעל גרמן – מלחינה ויוצרת מוסיקלית

08-9263153 באתר של יעל גרמן, מלחינה ותיקה, אינפורמציה על המוסיקה שהלחינה. תוכלו להאזין לקטעים מהדיסקים שהוציאה, הן למבוגרים והן לילדים. ולהזמין את הדיסקים כמתנה נפלאה או ישירות לביתכם. יעל גרמן היא בוגרת המדרשה למוסיקה בתל-אביב ותלמידתם של המלחינים צבי אבני ויצחק סדאי.

שיריה התפרסמו לראשונה כשתקליטה הראשון של נורית גלרון יצא וכלל את השירים: “צפור ביער”, “הנך סתורת שמלות”, “בוא אלי”, “אולי מחר”ו”ווקליזה”.

נורית גלרון ויעל גרמן הופיעו משך ארבע שנים בקבוצים ובמועדוני סטודנטים כשיעל מלווה את המופע בנגינה בפסנתר. את שיריה של יעל בצעו זמרים נוספים בניהם: דיויד ברוזה, ריקי גל, דפנה ארמוני, אורה זיטנר, מזי כהן, איריס פורטוגלי ועוד.

שושנה דמארי הקליטה בתקליטה האחרון “אור” (משנת 88) שניים משיריה של יעל: “אליה”ו”ההלך”. שירים אלו הותאמו במיוחד לשירתה של שושנה דמארי ומשולבים בהם מוטיבים מזרחיים.

יעל הלחינה מוסיקה להצגות תיאטרון: “זהבה ושלושת בעליה”, “בראשית”, “שמור על הסוסים שלך” (פסטיבל עכו) “פאולה” (הקאמרי), “רשומון” (אוניברסיטת ת”א) ועוד.

כמו כן, כתבה מוסיקה להצגות ילדים: “ארץ הפלאות של עליסה”, “והילד הזה הוא אני”, “למשל קרילוב”, “הבלש שלומיאלי”, “מחשבות שאינן רוצות לישון” ועוד.

בשנת 1991 זכתה יעל בפרס נוצת הזהב מטעם אקו”ם עבור מחזור שירים שהלחינה למילותיה של אלזה לסקר-שילר. השירים כתובים בסגנון הלידר הקלאסי. בכספי הפרס הוקלטו השירים בבצועה של זמרת הסופראן אלינוער מואב. שם הדיסק: “בוא אלי בליל”.

על הנימוקים למתן הפרס כתבו השופטים: “יעל גרמן מקפידה, כדרכה תמיד, על התאמה מושלמת של המוסיקה למילים”.

בשנת 2000 הוציאה יעל דיסק ובו שלשה – עשר לחנים פרי עטה. שם הדיסק: “אישה של קרח אישה של אש” בהקלטת הדיסק השתתפו הזמרים: נורית גלרון, איריס פורטוגלי, שרונה נסטוביץ’, ענת קדם, אילן וייל ומומי לוי, כמו כן, מבצעות יעל ובתה סתיו את השיר המסיים את הדיסק.

יעל מנצחת על מקהלות ומנהלת רביעיית זמרות: “רביעית נענה” המבצעות משיריה ומשיריהם של יוצרים ישראליים שונים בעיבודיה המיוחדים של יעל.

לרביעיית “נענה” דיסק הנקרא: “מה קורה?” ודיסק נוסף ובו שירי משחק לגיל הרך הנקרא: “מה יש לי בכף היד”

טלפון: 08-9263153
אתר: http://www.yaelgerman.co.il

רוח קדים – פיסול

545366424 גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15 אומני קרמיקה הפועלת בירושלים. בגלריה מוצג מגוון עבודותיהם גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15

Read More »

הבלוג לשבור את המגירה

הבלוג לשבור את המגירה של הסופר אופיר עוז מיועד לכותבים בראשית דרכם, המנסים לפלס את דרכם אל הוצאות הספרים ולהוציא לאור את ספרם. הקליקו לאתר!

Read More »

גלריה אומנותית gm

29917257 גלריה אומנותית סדנה נ’,סטודיו ז’,אולפן, שורה, דיוקן, צלחת דקורטיבית, נוף, ציורים, אילוסטרציה, יודאיקההעתקה של תמונות, גרפיקה, דיוקן בהזמנה, שיחזור תמונות, צמחים וציפורים, גילוף בעץ

Read More »

רוני בקשי- ציירת

054-6544223 תמיד חלמת על בית נעים, יפה ומעוצב, על עסק המשדר יוקרה וטוב טעם עם. ציורים מקוריים המכסים את הקירות ומשדרים סגנון וסטייל. רוני בקשי,

Read More »