ללמוד מתמטיקה בכיף

35063005 שיעורים פרטיים במתמטיקה שורשים הינו מרכז ללימודי מתמטיקה הפועל בדרך חוויתית ומיועד לתלמידי בית הספר היסודי. השילוב בין המילים “מתמטיקה” ו- “כיף” נשמע בלתי הגיוני, אך במרכז שורשים השילוב הזה מציאותי. שיטת לימוד חוויתית גורמת לתלמיד הנאה ועניין מפני שתרגול החומר נעשה בפעילויות הלקוחות מתוך עולמו האהוב- משחקים, שירים, חידות, קסמים ועוד. כשתלמיד מגלה סקרנות, עניין והנאה, רמת המוטיבציה שלו עולה, הוא לומד לחבב את המקצוע ואין זה פלא שגם הישגיו משתפרים עד מאוד.
מרכז שורשים ממוקם בבת-ים ומשרת את ילדי העיר והערים הסמוכות חולון וראשל”צ. הוא מנוהל על ידי איריס באום ששמה לה למטרה לקדם את הישגי הילדים במתמטיקה, מקצוע שנתפס כקשה ומשעמם לא רק אצל הילדים אלא גם אצל הורים רבים.
השיעורים מתנהלים בשני אופנים: או בשיעור קבוצתי או בשיעור פרטי, כשההחלטה נקבעת בשיתוף ההורים לפי צרכיו של התלמיד. ללימוד בקבוצה יש יתרונות רבים, כגון: היא תורמת לאינטראקציה חברתית וכל תלמיד תורם לקבוצה ונתרם ממנה. בכדי להנות מכל היתרונות, הקבוצות הן קבוצות קטנות וכוללות עד חמישה משתתפים בלבד. התלמידים מרגישים שהם באים לחוג מהנה ולא לשיעור חשבון מאיים. המרכז משרה אוירה חמה ונעימה ומעניק יחס אישי לכל תלמיד. אצלנו ההוכחה שכשקיימת “כימיה” בין מורה לתלמיד וכשהחומר מועבר בצורה חוויתית ומהנה, הדרך להצלחה בטוחה!

טלפון: 35063005
אתר: http://123shorashim.co.il

קורס לימודי ספרדית למתחילים !

קורסי ספרדית למתחילים ! מועברים ע”י 25 שיעורים ממוקדים בספרדית מדוברת ו 25 שיעורי תרגול נ האזנה לקבצי שמע להבנה מושלמת של הגיית המילים במבטא

Read More »

בתי ספר בקריות – אור אבנר

בית ספר ברמת חינוך גבוהה בקרית ים. מחפשים בית ספר בקריות? בית הספר בקרית ים – אור אבנר מוביל ברמת הלימודים הגבוהה. את כל‬ ‫המקצועות

Read More »