מחסנים להשכרה – אביה אחסנה

1800-255-999 כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו בנושא אחסנה.מגוון פתרונות אחסנה המשתלמים ביותר, כולל מערכת ממוחשבת לחישוב עלויות. פתרונות אחסנה לעסקים – אחסנת ציוד וסחורה בשטחי ענק ומערכת ניהול מלאי באתר כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו (ואת כל מה שלא ידעתם שאתם זקוקים לו) בנושא אחסנה. תאי אחסון בכל גודל, לכל מטרה ולכל כיס ועוד מגוון פתרונות אחסנה שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

לחברתנו שנים רבות של ידע וניסיון בכל הקשור לאחסון ולתחומיו המשלימים. בנוסף לשירותי אחסנה, אנו מתמחים ביעוץ ובליווי בבחירת מוביל, בנושא חישוב עלויות האחסון, שירותי לוגיסטיקה, ניהול מלאי, גישה מלאה לכרטיס הנהלת חשבונות ועוד.

כל אלה נועדו למטרה אחת בלבד – שאתם תקבלו הרבה יותר, בהרבה פחות כסף. אנו מזמינים אתכם להיעזר בנו בכל הקשור לאחסון רכוש פרטי או מסחרי ונשמח לעמוד לרשותכם.

צוות אביה

טלפון: 1800-255-999
אתר: http://www.avia10.co.il

ספק לתחום האירועים

שלום רב, שמי יריב אשכנזי מנכ”ל ג’מפר, אנו עוסקים בטכנולוגיה של מציאות רבודה “”Augmented reality, טכנולוגיה ייחודית שעוד לא נראתה בארץ לתחום החתונות והאירועים! מדובר

Read More »

א.רסי בע”מ

9304447 – 03 050-5202130 בניה קלה, בניה מתועשת,מבנים יבילים א.רסי בע”מ- מתמחה בבניה הקלה והמתקדמת ובמיגוון פתרונות בניה יצירתיים כמו כן החברה מתמחה בבניית מבנים

Read More »

השכרת רכב

הכל מהכל על השכרת רכב הכל מהכל על השכרת רכב. מהפרטים הכי קטנים עד ההכי גדולים שיש.

Read More »