עטרה ברק שרם – פסיכותרפיסטית

052-4258461 פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית הינו סוג טיפול בו האדם הופך מודע למחשבותיו, רגשותיו, התנהגותו והקשר ביניהם, טיפול זה הינו יעיל ואפקטיבי ומוכח מחקרית לכל קשת הבעיות. ההחלטה לפנות לטיפול היא הצעד הראשון להחלמה, לשינוי, לבחירה בדרך חיים טובה יותר, מסתגלת יותר, יחד עם זאת היא מלווה בהמון חששות וקושי. האם אני בכלל זקוק לטיפול? האם הטיפול יעזור לי? האם המטפל הזה טוב עבורי? מה זה אומר עליי שאני צריך לטיפול?
יש אנשים הפונים לטיפול מתוך תחושה או הבנה אינטואיטיבית שיש משהו חסר בחייהם שהם זקוקים לשנות משהו בעצמם, או מתוך תחושה שיש דברים שאינם פתורים עבורם והם מעוניינים לפתור אותם ולהתמודד איתם טוב יותר.
אחרים יפנו לטיפול מתוך משבר חיים וקושי שמתפרץ ומשבש את מהלך החיים התקין. הקושי אינו נמדד במדדים “אובייקטיביים”, אם האדם מרגיש שקשה לו, אז קשה לו, ואם הוא מחליט שהוא רוצה להתמודד עם הקושי ואולי לצמוח ממנו, יהיה זה כר מצוין לטיפול ושינוי.
פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית הינו סוג טיפול בו האדם הופך מודע למחשבותיו, רגשותיו, התנהגותו והקשר ביניהם. מה מניע אותו – המחשבה, מה הוא מרגיש ביחס לזה – הרגש, וכיצד הוא נוהג בעקבות זה – התוצאה – ההתנהגות. כאשר מתעוררים קשיים הרבה פעמים קו המחשבה עובר נטייה, מעין עוית, שמשפיע על כל מערך הרגשות וההתנהגות שלנו כבני אדם. שינוי זה משפיע הרבה פעמים על הסביבה כולה ומיצר קשיים נוספים.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי, הינו טיפול קצר מועד המתאים לכל סוגי הבעיות, החל מקשיים בהתמודדות יום יומית, קונפליקטים במשפחה, במקום העבודה, ביצירת זוגיות ועד טיפול בחרדה, דיכאון, אובדן, הפרעות אכילה, הורות, פוביות למיניהם, טראומה והפרעות נוספות.
אני כמטפלת התנסיתי בטיפול במגוון רחב מאוד של בעיות וקשיים. נוכחתי וגם התנסיתי באפקטיביות של טיפול ובשיפור איכות החיים דרכו תוך העמקת המודעות העצמית ועוצמתה.

טלפון: 052-4258461
אתר: http://www.atarabarak.co.il

חיוך של ילד – אינדקס רופאי שיניים

772123359 המלצות וחיפוש רופאי שיניים לילדים מרפאות שיניים לילדים הן מרפאות שיניים מעוצבות, מאוירות המעניקות לילד תחושה נעימה יותר כך גם רופא שיניים לילדים מוכשר

Read More »

פירוש חלומות

528665700 אתר פירוש חלומות פירוש חלומות הוא אתר חינמי ייחודי המאפשר לך לגלות את המשמעויות לחלומות שלך. פירוש חלומות משלב מילון חלומות, פתרון חלומות, מאמרים,

Read More »

מרכז מורגנשטרן

‘מרכז מורגנשטרן’ בהנהלת יוסי מורגנשטרן הינו מרכז לריפוי, התחדשות ובריאות. במרכז מתקיימים טיפולים לקהל הרחב ב-רפואה סינית ו-רפואה משלימה. ‘מרכז מורגנשטרן’ בהנהלת יוסי מורגנשטרן הינו

Read More »