עיצוב בצבע אדריכלות בצבעים בע”מ

26738905 עיצוב בצבע מספקת שירותי צביעה אומנותית ע”פ דרישה .בעלת תו תקן ומומלצת ע”י טמבור עיצוב בצבע
אדריכלות בצבעים

Splendid Colors Effect – הסידרה המדעית לצביעה אמנותית

עיצוב בצבע גאה להציג בפניכם את Splendid Colors Effect – סידרה חדשה וייחודית של טכניקות, אפקטים וטקסטורות, לגימור וצביעת קירות ומבנים, שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר. עם Splendid Colors Effect – הדור הבא בצביעה אמנותית, תוכלו לממש כל אווירה וסגנון בהם תחפצו ועולמות חדשים של עיצוב וצבע יפתחו בפניכם, כשהשמים הם הגבול.

ישראל עמית, מנכ”ל עיצוב בצבע ואומן הבית, הנו דור שלישי למומחים בצבע, אשר רכש את התמחותו בקבוצת אמנים מהחברה האיטלקית מס’ אחת בתחום – אוויקוס, אטליה ואף שיכלל את הטכניקות המסורתיות המקובלות, לכדי מדע של ממש.

עם פיתוח הסידרה הייחודית, פרי שנים של השקעה ומחקר, הופכת עיצוב בצבע למובילה בתחום הצביעה הדקורטיבית בישראל, כשהיא עומדת בסטנדרטים בינלאומיים הנהוגים באיטליה ובארצות המובילות בעולם בתחומי העיצוב והארכיטקטורה.

גישה אדריכלית לצבע

לא בכדי מציעה עיצוב בצבע שירותי אדריכלות בצבעים. מושג זה משקף את גישתה הרב-תחומית של החברה, הנובעת מתוך הסתכלות כוללת על החלל המתוכנן ויחסי הגומלין שלו עם האדם והסביבה.

בניגוד לתפיסות המקובלות בצביעה דקורטיבית, עיצוב בצבע אינה “מורחת” צבע מלמעלה, אלא משלבת חשיבה מעמיקה, בהתאם לפרוגרמה שסופקה על ידי האדריכל, מתכננת ו”בונה” את המרקמים נדבך על נדבך, עד לקבלת האפקט המושלם, לשביעות רצונום של האדריכל, הקבלן או הלקוח הפרטי.

זאת ועוד, בניגוד לבעלי מקצוע הנשכרים בדרך כלל לביצוע עבודות הצביעה, עיצוב בצבע באה מתוך עולם העיצוב והארכיטקטורה, כשכל אנשי צוותה קבועים ומשתמשים בשפה המקצועית המקובלת בתחום, מה שמאפשר תקשורת זורמת, הבנה עמוקה לצרכי הלקוח ומוסר עבודה גבוה.

מצויינות, דיוק, יופי… וכדאיות כלכלית

אין ספק, כי התוצאה המתקבלת מצביעה דקורטיבית איכותית, משלימה את התכנון האדריכלי ועשויה לחולל שינויים מרחיקי לכת בעיצוב החלל. לשם כך יש להקפיד על עבודה מתוך מצויינות, רמת דיוק גבוהה ותפיסה אסתטית משובחת.

לשם כך, עיצוב בצבע מכשירה את כל אנשי הצוות מהזוטר ועד לבכיר ביניהם, לעבודה מתוך מצויינות, הקפדה על פרטים, רמת גימור גבוהה ועמידה בלוחות זמנים מחייבים.

במקביל משתמשת עיצוב בצבע אך ורק בחומרים המעולים ביותר, העומדים בתקנים בינלאומיים והעמידים לאורך זמן. חומרים משובחים אלו מאפשרים קבלת גימור עמיד במים, ללא בלאי, קל מאד לשימור ותחזוקה, השומר על מראהו המושלם לאורך שנים!

ומעל לכל, ישראל עמית משמש כמנהל האמנותי של כל פרוייקט ופרוייקט ומפקח על פרט בתהליך היצירה, כשההקפדה על אסתטיות, גימור מושלם ויופי, בראש מעייניו.
שירותי עיצוב משלימים

על מנת להעניק לקהל הלקוחות שירות מושלם, מציעה עיצוב בצבע שירותי עיצוב משלימים ביניהם:

עיצוב פנים – כולל פגישה עם מעצבת הבית, הכנת תוכנית אדריכלית, התאמת פריטי עיצוב משלימים, ליווי מקצועי ויעוץ בכל שלבי הפרוייקט.

עיצוב אמנותי – בחירה של אורגינלים מתוך גלרית ציורים עשירה, של טובי האמנים ידועי השם, לצורך השלמת מראה הקיר ובהתאם לתכנון האדריכלי.

חדש! תצוגת קבע לטכניקות בצביעה אמנותית

וכעת, שירות חדש מבית עיצוב בצבע – תצוגת קבע לטכניקות ואפקטים בצביעה אמנותית.
אולם תצוגה מרווח ומעוצב עומד לרשותכם, כאשר בכל חלל מוצג חדר בסגנון שונה של צביעה דקורטיבית, כולל ריהוט, יצירות אמנות ואביזרים משלימים.

מעתה, לא תצטרכו להסתמך יותר על כושר הדמיון של הלקוח, עין בעין ובגודל טבעי תוכלו להתרשם מהאימפקט שיוצרת הצביעה האמנותית, על סגנונותיה השונים.

ליצירת קשר, להזמנת קטלוג ולהזמנת סיור בתצוגה, צרו קשר בטלפונים: 02.6738905, 0527622932

עיצוב בצבע מספקת שירותי צביעה אמנותית ע”פ דרישה ומעניקה שירותי תמיכה, יעוץ וליווי ללקוחותיה. בעלת תו תקן ומומלצת ע”י טמבור, כחברה הוותיקה והמקצועית ביותר לצביעה אמנותית בישראל.

נשמח לראותכם,

ישראל עמית
מנכ”ל עיצוב בצבע

טלפון: 26738905
אתר: http://itsuvbetseva.co.il

רוח קדים – פיסול

545366424 גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15 אומני קרמיקה הפועלת בירושלים. בגלריה מוצג מגוון עבודותיהם גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15

Read More »

גלריה אומנותית gm

29917257 גלריה אומנותית סדנה נ’,סטודיו ז’,אולפן, שורה, דיוקן, צלחת דקורטיבית, נוף, ציורים, אילוסטרציה, יודאיקההעתקה של תמונות, גרפיקה, דיוקן בהזמנה, שיחזור תמונות, צמחים וציפורים, גילוף בעץ

Read More »

הבלוג לשבור את המגירה

הבלוג לשבור את המגירה של הסופר אופיר עוז מיועד לכותבים בראשית דרכם, המנסים לפלס את דרכם אל הוצאות הספרים ולהוציא לאור את ספרם. הקליקו לאתר!

Read More »

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים לימוד תווים, מקצבים, אקורדים ותאוריה השיעורים נערכים באוירה נעימה, יצירתית ומאתגרת

Read More »