ענבר חודדוב – איפור

052-8835666 איפור וטיפוח היופי, פדיקור מניקור, איפור כלות ואיפור לאירועים ואיפור קבוע שלום לכולם

שמי ענבר חודדוב, נולדתי בשנת 1985 לשני הורי המקסימים, יש לי אח בכור ושמו כפיר שגדול ממני בשנה.
כשאני מסתכלת על מהלך חיי אני רואה מספר “אירועים” שהשפיעו עלי ועיצבו אותי למה שאני היום.
בשנת 1985- נולדתי להורי ומהסיפורים למדתי שהייתי ילדה מלאת שמחת חיים, מאוד חברותית ואהובה, שאהבה מאוד להתאפר ולהתלבש.
בשנת 1991- הורי התגרשו ולמרות התמיכה והאהבה הרבה מההורים, היום אני יכולה להגיד שחוויתי המון פחדים ושינויים, הביטחון העצמי התערער וגם ההתעסקות עם החיצוניות פינתה מקום להתכנסות בעצמי והמון לבטים.
בשנת 2001- בעזרת אמי היקרה, החלטתי ללכת ללמוד איפור בביה”ס למקצועות האיפור “ירין שחף” ובמשך 8 חודשי לימודים זכיתי להכיר מורה, מדריך ואדם מיוחד מאוד, “ירין שחף”.
במהלך הלימודים גיליתי את עצמי מחדש, רכשתי כלים רבים שביכולתם לשפר ולהעצים את תחושותינו ומצאתי בעצמי את אותה הילדה השמחה והאהובה.
בשנת 2002- בסיום לימודי האיפור חברתי לספר בת”א שהיה לקראת סוף לימודי עיצוב תסרוקות וביחד עבדנו על הקטלוג שלו, ואני איפרתי את הבנות. פה בעצם הייתה הנגיעה הראשונה שלי עם האיפור מחוץ לבית הספר לאיפור. נדהמתי כל פעם מחדש לגלות שגם נשים שהגיעו מצוברחות, כעוסות או חסרות ביטחון כשהן הסתכלו על עצמן במראה לאחר האיפור הן הפכו לרגועות יותר, שמחות יותר, אפילו ההליכה והדיבור שלהן השתנו.
בשנת 2006- סיימתי צבא, המשכתי לחקור ולהעמיק את הידע בנושאי היופי השונים:
פדיקור, מניקור, בניית ציפורניים, עיצוב גבות,שעווה, איפור קבוע, קוסמטיקה וקוסמטיקה פרא רפואית.
נגעתי בתחומים שונים בעולם היופי- איפור לדיסק שיצא לאחרונה, איפור לעיתון “לאישה” ומגזינים נוספים, איפור אפקטים, איפור לפורים, איפור כלות ומלוות, הדרכות איפור אישיות סדנאות איפור לנערות… ועוד.
היום עם הכלים שרכשתי אני מבינה שיש לי את היכולת לעזור לנשים לשפר את הביטחון והדימוי העצמי, להרגיש יפות, מושכות וזוהרות גם אם בהתחלה בעזרת כלים כאלו ואחרים עד שמגיע הרגע שאנחנו קמות בבוקר בלי איפור, צבע ומייק אפ מסתכלות במראה ופשוט מחייכות.

טלפון: 052-8835666
אתר: http://www.b-beauty.co.il

איפור כלות וייעוץ איפור אישי

524719957 גלי צוער רון מאפרת ראשית בהפקות מובילות גלי צוער-רון מאפרת מקצועית בעלת נסיון של 19 שנה בתעשיית האופנה הבידור והמדיה. המאפרת הראשית של תוכניות

Read More »

איפור מקצועי ע”י ליאת רוקח

973000000000 איפור מקצועי ע”י ליאת רוקח איפור מקצועי ע”י המאפרת המקצועית ליאת רוקח: סדנאות איפור לנערות, סדנת איפור אישית איפור כלות, איפור ערב, איפור להפקות

Read More »

מירי דוק – מאפרת מקצועית

050-6360003 מירי דוק – מאפרת מקצועית אומנית האיפור מירי דוק. מירי היא מהמאפרות המקצועיות בארץ כיום, בעלת סגנון איפור ייחודי המתאפיין בקו נקי, צעיר ועדכני.

Read More »

ליהיא שביט – מאפרת מקצועית

054-587736 איפור אופנה, איפור ביוטי, איפור תדמית, איפור אפקטים המיועד להפקות קולנוע, טלוויזיה וסדנאות איפור איכותיות ומגוונות. ליהיא שביט – מאפרת בטאץ אישי. ליהיא הינה

Read More »

פליקס שטיין – איפור

774142007 המאפר פליקס שטיין. פליקס שטיין הוא בעל בית ספר לאיפור מקצועי, ניתן להתרשם מעבודותיו ועבודות תלמידיו איפור | איפור מקצועי | קורס איפור. איפור

Read More »