פלוריסטיקה, עיצוב אירועים, זרי כלה ועוד.

09-7663001 פלוריסטיקה חנות פרחים איכותית ב – פלוריסטיקה חנות פרחים מאמינים כי כל סידור פרחים וזר זקוקים לתשומת לב מיוחדת, ובנוסף ליד מקצועית, יוצקים בכל בוקה גם המון אהבה ורגש – כי זר היוצא מן הלב מגיע אל הלב.
ב – פלוריסטיקה מתייחסים לכל זר כאל יצירת אמנות: משקיעים מחשבה, תשוקה והמון יצירתיות. כל זר שנשלח, כל סידור וכל פרח נבחרים בקפידה על מנת שהזר יגיע אל היקרים לכם – בשיא הרעננות.
ב – פלוריסטיקה לא מתפשרים על האיכות ומאמינים כי פרחים הם לא עסק, הם – שליחות !
אנו עובדים על פי המוטו כי כל לקוח צריך לקבל את הטוב ביותר, לכן ממתין לכם שירות אישי, אמין ומקצועי. באווירה אינטימית, עם המון מחשבה, חזון ותשומת לב לכל פרט ופרט אנו מחברים בין צבעים, צורות, ארומה, סגנון ומקצב. זר פרחים הוא משהו שתמיד נשמח לקבל: ביום הולדת, ביום נישואין או סתם כך, כי פרחים תמיד מעלים על שפתותינו חיוך גדול ורחב.

לעיצוב זר פרחים דרושה מקצועיות, יצירתיות ובעיקר אהבה אמיתית לדבר. לכן הקים אביחי אהרון את See flowers – חנות פרחים ייחודית. אביחי מגיע מתחום העיצוב, בעל מומחיות בעיצוב פרחים ופלוריסט במקצועו.

פלוריסטיקה מתמחה בסידורי פרחים, זרי פרחים, בוקטים, זרי אבל, זרי כלה וכן סידורי פרחים למשרד כאשר בכל אחד מאלו מטפלים אנשי המקצוע הטובים ביותר.
אם תחפצו לפנק את יקירכם בתוספת שתגיע לצד הפרחים תוכלו לבחור מבין מבחר היינות המשובחים, השוקולדים וממגוון הכהלים והאגרטלים.
ניתן להתקשר ולהזמין משלוחי פרחים 24 שעות ביממה ובכל זמן לקבל שירות אדיב עם חיוך גדול ורחב

טלפון: 09-7663001
אתר: http://www.floristika.co.il

ספק לתחום האירועים

שלום רב, שמי יריב אשכנזי מנכ”ל ג’מפר, אנו עוסקים בטכנולוגיה של מציאות רבודה “”Augmented reality, טכנולוגיה ייחודית שעוד לא נראתה בארץ לתחום החתונות והאירועים! מדובר

Read More »

א.רסי בע”מ

9304447 – 03 050-5202130 בניה קלה, בניה מתועשת,מבנים יבילים א.רסי בע”מ- מתמחה בבניה הקלה והמתקדמת ובמיגוון פתרונות בניה יצירתיים כמו כן החברה מתמחה בבניית מבנים

Read More »

השכרת רכב

הכל מהכל על השכרת רכב הכל מהכל על השכרת רכב. מהפרטים הכי קטנים עד ההכי גדולים שיש.

Read More »