פלפל פרודקשן – אולם אירועים

03-6827000 קייטרינג פלפל פרודקשן הופכים חלומות למציאות.מחפש אולם אירועים או גג עוצר נשימה לערוך בו אירוע? מתכנן אירוע השקה? מפיק ארוחת גורמה רבת משתתפים? זה המקום. “פלפל פרודקשן” נוסדה ב-1999 על ידי השף המנוסה טל חובש, שהתמחה לאורך שנים בחברות הקייטרינג המובילות בארץ, וחביב שלו, יזם ומנהל בעל ניסיון עשיר בתחום המסעדנות והקייטרינג. אנו מתמחים במתן שירותי קייטרינג למגוון רחב של קהלי יעד: מאירועים אינטימיים ועד הפקות רבות משתתפים. אנו מציעים גם שירותי קייטרינג על בסיס יומיומי לחברות בינוניות וגדולות. תעודת הכשרות שברשותנו (מטעם הרבנות הראשית בתל אביב) מאפשרת לנו להציע סעודות בשריות או חלביות גם לציבור הדתי.
All in one
המומחיות שלנו היא “לתפור” חליפה אישית לכל לקוח לפי מידותיו. אנחנו מציעים לך סל שירותים מגוון הכולל: קייטרינג, עיצוב האירוע, הפקת האירוע ושני אולמות אירועים: גג פתוח בעל נוף קסום הנשקף לאורות הכרך ולגלי הים של יפו העתיקה ואולם קשתות סגור ומהודר, אותו ניתן לעצב בסגנונות שונים ומגוונים.
אתה מוזמן להשתמש בכל השירותים או רק בחלקם.
קייטרינג – צוות השפים שלנו יפרוש בפניך מגוון עשיר של מנות מפוארות, עשירות ומקוריות שיתאימו בדיוק לטעמך האישי. תוכל לבחור מבין ארבעת סוגי הקייטרינג שאנו מציעים: בשרי, חלבי, גורמה או כשר.
עיצוב והפקה – זקוק לשירותי עיצוב האירוע? מעצבי האירועים המנוסים שלנו יעניקו לאירוע המתוכנן את השיק הדרוש ויתאימו עבורו את הצבעים, כלי האוכל המעוצבים, מוזיקת הרקע והתפאורה. הסגנון יהיה שלך – הטאצ’ שלנו.
הפקת אירועים – אנו נקשיב לנטיות לבך ונתכנן איתך את האירוע לפרטי פרטים. בשלב הבא אתה תתפנה לעיסוקיך בעוד אנו “ננצח על התזמורת” ונעניק לפרטים הקטנים כגדולים את מלוא תשומת הלב.
מקום – אנו מציעים לך לבחור בין שני חללי אירוח ייחודיים, העומדים לרשותנו בבית משכנות דניאל שביפו העתיקה: האחד, סגור והשני פתוח. החלל הסגור, עשוי קשתות לבנות ומלא באווירה של קסם, חלונותיו הגדולים צופים אל המזרקה שברחוב ירושלים, אל המסגדים והצריחים. החלל הפתוח, על גג הבניין, נהנה מהבריזה הנפלאה הנושבת מהים ומתצפית מרהיבה אל מרחביה הקסומים של יפו.
במידה ותבחר לקיים את האירוע במקום אחר, נספק לך את אותו שירות מקצועי ואמין, בכל מקום שתבחר.
למה דווקא איתנו?
כי אתה רוצה שירות עד הפרט האחרון. כי אתה רוצה לדעת שאתה עובד עם אנשים שמחויבים לך מכל הלב ואתה יכול לסמוך עליהם. כי אתה זקוק לצוות מקצועי, מיומן ובה בעת: גמיש. שיוציא אל הפועל את החוויה שאתה מעוניין ליצור עבור אנשיך.
אלה איכויות שתוכל למצוא אצלנו:
מקצועיות – על ידי התאמה אישית של השירות לכל לקוח. מבין כל השירותים שנציע, אתה תבחר מה דרוש לך.
הקשבה – האוזן והלב שלנו פתוחים לאורך כל הדרך: משלב התכנון ועד לסוף האירוע.
טאצ’ אישי – מגע הקסם שלנו, המשלב בין אסתטיקה גבוהה לטעמים ייחודיים.
גמישות – השאיפה המתמדת שלנו להתאים את עצמנו למימוש רצונותיך, בכל מקום ובכל סדר גודל. והיכולות שלנו להתמודד עם אתגרים והתקלות של הרגע האחרון.

טלפון: 03-6827000
אתר: http://www.pilpelpro.co.il/

אולמות אירועים בקריות

צריכים אולם אירועים באזור הצפון או בחיפה כל האולמות במקום אחד ניתן לצפות בקטגוריה אולמי בר מצווה בת מצווה בקריות וליהנות ממיטב נותני השירות בתחום

Read More »

פיור

פיור מרחב אירועים במתחם הבילויים בראשל”צ. מקום מושלם לכל סוגי האירועים, מקום לאירועים פרטיים, מקום לאירועים עסקיים, אולם אירועים, מקום לכנסים, אירועי חברה ועוד פיור

Read More »

וילופט מקומות לאירועים

077-4900575 אתר הוילופט המוביל בישראל למציאת מקום לאירועים בהתאמה אישית, אתר הולופט מאפשר לכם למצוא לופטים לאירועים או וילות לאירועים בכל מקום בארץ, ניתן למצוא

Read More »

בוסתן אברהם

1700-500-567 חוויה פראית בוסתן אברהם מזמין אתכם לבוא ולחוות את הגליל הפראי, כמו שלא היכרתם. הרים, ירוק, ושקט. הרבה שקט. בלי אף בית בעין. בלי

Read More »