רוברט גיטלמן DJS

0544509995 או 0528658856 ההנאה שבמוסיקה קצת עלינו

רוברט גיטלמן Dj’s הוקמה ע”י רוברט גיטלמן שנחשב לאחד מהDj’s המובילים בארץ ובעולם.אנו מאמינים שהשמחה שלכם היא יותר מעוד אירוע רגיל ומטרתנו היא לתת מענה מוסיקלי ופתרונות ליום המאושר בחייכם. אצלנו כל אירוע הוא התרגשות מיוחדת וחדשה.
הDj’s נבחרו בקפידה ע”י רוברט גיטלמן , לא מדובר בעוד כמה מיני Dj’s – אלא באנשים מוכשרים שאוהבים מוסיקה ומתמצאים בכל הסגנונות לכל מגוון האוכלוסייה.
בראייתנו אנו מאמינים בשלמות עד הפרט הכי קטן ובאירוע אשר נבנה מתחילת קבלת הקהל ועד התו האחרון אשר מתנגן ברחבת הריקודים. אצלנו אין פשרות וכל אירוע נמצא במקום הראשון. אנו נותנים דגש על יחס אישי לאורך כל הדרך וביחד אנו יוצרים את הקונספט המוסיקלי ובכך מבטיחים את הערב המוצלח ביותר.
אפשרות לשילוב: מתופף פריקיישן, הרכבי פלמנקו ,להקות קובניות ,כנריות ,להקות איריות.

dj יוסי גואטה

יוצר חומרים מוסיקליים עכשווים בתחום האירועים.
עורך את המוסיקה על פי טעמכם האישי ומעצב אותו עבורכם.
נותן יחס אישי וחם מפגישת ההכרות והרכבת הקונספט המוסיקלי.
בקיא בנוהגים ובמנהגים העדתיים החדישים ביותר.
בין היתר מנגן בארץ ובחו”ל במועדונים הטובים והנחשבים בתעשייה.

djאודי בלטר
יוצר ומפיק מוסיקה, אחד מתקליטני הבית של רדיו 99, גדל בבית מוסיקלי והמוסיקה זורמת בעורקיו. ניחן בקריאת קהל מדהימה, אנרגטי ביותר , טכני ומתמחה בכל סגנונות המוסיקה לדורותיהם.
עובד במועדונים ובאירועים הכי מתוקשרים, אצלו כל חתונה הופכת למסיבה אמיתית.

dj רן זיו
רמיקסר מוערך שלא מפסיק לנסוק בעולם המוסיקה.
עורך כישרוני בעל ניסיון מוסיקלי רחב.
משלב סגנונות חדשניים בשילובים מוסיקלים רציפים.
אוהב לחיות את הרגע שלכם… כל פעם מחדש !

dj ארתור פרוג’קט
שמו של ארתור כבר מזמן הולך לפניו, בימים אלה הוא עורך ומפיק עבור להקות והרכבים מחו”ל כגון akula , reflex ומתקלט באירועים הכי נחשבים בפריס , גרמניה ורוסיה.
ארתור נותן מענה לקהל הרוסי כולל הנחייה מקסימלית בשפה הרוסית.

dj רוברט גיטלמן

מוותיקי הדור אשר חינך והשפיע על דור שלם של מוסיקאים במשך 2 עשורים.
אחד מהdj’s המובילים והמוכרים בארץ ובעולם.
בין היתר ניגן לצידם של טייאסטו , ארמין ואן ביורן ואף חתום בלייבלים הגדולים בעולם ID&T , Vandit, רוברט הוא הdj המושלם לחתונה המיוחדת שלכם.

טלפון: 0544509995 או 0528658856
אתר: http://www.mitchatnim.co.il/members/RobertGitelman/

תקליטן לחתונה

בחירת תקליטן לחתונה היא אחת ההחלטת הקריטיות בארוע. חשוב שתהיה מוזיקה טובה ושהתקליטן ינגן בטעם של האורחים. חשוב מאד שתהיה לכם כימיה טובה איתו כבר

Read More »

מוזיקה לחתונות

עוד לפני שצצו חדשות לבקרים שירותים משלימים לחתונות וכשעוד אף אחד לא ידע מי זו אירית רחמים, היו המוזיקה והריקודים בלב ליבו של האירוע. יותר

Read More »

אופיר כהן מוסיקה לאירועים

529974040 תקליטן לאירועים שירותי מוסיקה לכל סוגי האירועים ,חתונות בר מצווה , מסיבות וכל אירוע למגזר הפרטי והעיסקי.אופיר כהן מוסיקה לאירועים הוקמה ע”י אופיר כהן

Read More »

מופע זמר

5758733 מופע שירים ישראלים תמי אלון שרה שירים ישראלים בטעם של פעם.בליווי פסנתרנית שרה תמי שירים יפים כמו החליל, איריסים, אני גיטרה, למדבר, התרגעות ועוד

Read More »