שירה בציבור עם מאיר פז

052-2736728 מאיר פז, נגן אמן על פסנתר ואקורדיון, הוא מנחה ומארגן של ערבי שירה בציבור וזמר עברי אומרים עלי שבגיל 4 התחילו חיי – גיליתי את המוסיקה ואת הנגינה באקורדיון ובפסנתר… ומאז הן חלק בלתי נפרד מחיי. מוסיקה מכל סוגיה ושירה בציבור של שירי חגים או עונות השנה, שירי אהבה, שירי משוררים, שירי עמים ועוד ממלאים אותי נפשית ומביאים אותי לרצות לשתף את הקהל בשמחה שנוצרת אצלי עם הנגינה והשירה שלי.
כבר בגיל 12 בקיבוץ גלאון, ניגנתי באירועיו ובריקודי העם של הקיבוץ (ראו סרטון). הרפוטואר הקיבוצי, מסורת שירת וזמר ארץ ישראל, שירי תנועות נוער וריקודי עם הם שקירבו אותי לאהבת המוסיקה והנגינה. רוב זיכרונות ילדותי קשורים לחוויות המוזיקליות שחוויתי.
כשהתנדבתי לצנחנים, לא נפרדתי מאהבתי למוסיקה וכמאגיסט הפלאתי “לנגן” עליו כמו אקורדיוניסט.
במשך השנים, לאחר קבלת תואר ראשון במוסיקה (B.Ed.) מהמדרשה למורים למוסיקה של מכללת לוינסקי, הייתי בעליו ומנהלו המקצועי של בית הספר למוסיקה “המקלדת” בראשון-לציון. במסגרת בית הספר, גידלתי דור חדש של עשרות נגנים, חובבים ומקצועיים כאחד.
כאומן נגינה באקורדיון ניגנתי עם מיטב אמני ארצנו. בהופעותיי הרבות גיליתי שהשמחה הגדולה ביותר שלי היא השמחה של הקהל. לכן, אני מארגן ערבי שירה בציבור, בהם אני שר ומנגן באקורדיון או מנגן בפסנתר ומשלב גם יצירות קלאסיות קלות ופופולאריות. אני מנגן מהלב ומאלתר מהנשמה ויודע להתאים את אופי הערב לקהל שלי.
בשנים האחרונות נתפסתי ל”חיידק הרכיבה על אופניים”. אני רוכב שטח ומשלב בכך את אהבתי לנופי ארצנו. הוסמכתי בווינגייט ב-2008 כמדריך לרכיבת אופניים. כנגן וירטואוז באקורדיון אני לא נפרד מהמוסיקה גם ברכיבה על האופניים. אני מארגן טיולי רכיבת אופניים שבסוף המסלול, רוכבי האופניים מתכנסים לשירה בציבור בטבע, כאשר אני מלווה אותם בנגינה על אקורדיון עם שירונים.

טלפון: 052-2736728
אתר: http://www.meirpaz.co.il

ריאליטי בוקס

מוזמנים לבקר באתר הבית שחדש שלנו חברת ריאליטי בוקס http://www.xn—-zhcqpph3d3a.com/

Read More »

חוות סוסים אנדלוס

חוות אנדלוס בכפר אוריה ובבית אל, מציעות מגוון פעילויות עם סוסים: בי”ס לרכיבה,סדנאות ODT, רכיבה טיפולית, ועוד… לפרטים בקרו באתר http://andalusranch.co.il

Read More »

ברכות ליום הולדת

528665700 ברכות ליום הולדת הוא אתר ברכות. ברכות ליום הולדת הוא אתר ברכות. כאן תמצא את כל מבוקשך, ברכות ליום הולדת מרכז כרטיסי ברכה, איגרות

Read More »