תיאטרון הכרכרה – הצגות איכות מקוריות

08-9435411 תיאטרון הכרכרה – הצגות איכות מקוריות תיאטרון הכרכרה, מייסודו של ארז משולם, מחזאי, במאי, משורר ומרצה, פועל ברחבי ישראל משנת 1991 ועוסק בתכנים חברתיים שונים. אנו פועלים לאורך השנים כתיאטרון מקצועי פרטי המשלב משחק, שירה ומחול ומגיעים למזמין ההצגה עם התפאורה ומערכת סאונד ותאורה משוכללת כדי להעצים את חוויית הצפייה. התיאטרון עובד במישור עיקרי אחד: הפקת מחזות מקוריים בנושאים חברתיים כלליים שנחקרו לעומקם, וקיום דיאלוג חווייתי עם הקהל בתום ההצגה.
בכל הצגה מוצגת תופעה חברתית מזווית חדשה, נוספת ומעניינת שכמעט ולא נבחנה. אנו מחדדים את הדיאלוג סביב נקודה זו באמצעות הצגה המאופיינת ברף מקצועי גבוה ביותר.
צוות השחקנים שלנו הוא צוות המאופיין במקצועיות ונאמנות לדרך התיאטרון. כל השחקנים שולטים בטכניקות משחק, שירה ומחול, לרבות נגינה על כלי נגינה. כולם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תיאטרון מקצועי.
המטרה היא לגעת בכל תחומי החיים ולהקנות לקהל זווית ראייה נוספת בכל תחום – תוך כניסה לפרטי פרטים. כל נושא חברתי עובר תחקיר מעמיק ו”פירוק” הקודים החברתיים בטרם המחזתו והעלאתו לדיון חברתי. מדובר בתהליך מעבדתי ואנליטי מדויק ומבוקר.
כל המחזות עוברים עיבוד מוקפד, הרצה וביקורת, על מנת לעמוד בסטנדרטים הנדרשים – הן של המקצועיות והן של הצגת הנושא בצורה אטרקטיבית, המזמינה תקשורת פורה עם הקהל. בסיומה של כל הצגה מתקיים פאנל שמפרק לגורמים את הנושא הנדון ומנהל עם הקהל דיון חברתי.
אין ספק שהדיאלוג החברתי כמוהו כאבן שנזרקת למים ויוצרת אינסוף מעגלים סביבה. מטרתנו היא להגיע לכל נקודה בה ניתן להטיל את המודעות והידע על נושאים חברתיים ובכך להציל חיים ולשפר איכות חיים.

את זה אנו עושים באמצעות המחזות המקוריים – כולם פרי עטו של ארז משולם. המחזות עוסקים בקשת רחבה של נושאים חברתיים כגון: חריגים בחברה, משמעות הנתינה, סמים, חיזור אלים, הזהות היהודית, נושא השואה, הטרדות מיניות ואונס, אלימות במשפחה, מחלות, טרור, זהירות בדרכים, התמכרות לאלכוהול, אלימות בכלל, התנדבות התייחסות לשונה בחברה ועוד ועוד.

המחזות וההרצאות בתיאטרון פונים לכל קהל יעד ולכל מקום בו חיים בני אדם – ללא הגבלה והבחנה. ילדים ובוגרים, נשים וגברים, דתיים וחילוניים, אזרחים וחיילים, בני עדות שונות ובני מיעוטים, אנשים הגרים בתוך הקו הירוק ומעבר לו. העשייה והנתינה הן מאדם לאדם. יהא אשר יהא.
המטרה המשותפת לכל חלקי התיאטרון – החל מהצד הטכני של הפקת ההצגות, ליהוק, חזרות, הלחנת המוסיקה וכו’ ועד לצד האדמיניסטרטיבי העוסק בהפצה, מכירות ושיווק הוא ליצור דיאלוג בנושאים חברתיים. להעלות את רמת המודעות והניתוח האנליטי שלהם. צמצום פערים חברתיים דרך השקפת החיים והכלים שההצגות והפאנלים מייצרים אצל צופי התיאטרון והפיכתה של דרך התיאטרון לשפה חברתית. וכתוצאה מכך – לגרום למרב בני האדם לעשות את המיטב למען זולתם.
בין לקוחותינו: משרד הבטחון, אוניברסיטאות ומכללות אקדמאיות, משרד החינוך, בתי ספר תיכוניים, חטיבות ביניים ובתי ספר יסודיים, בתי חולים, מתנ”סים, ישובים וקיבוצים וועדי עובדים.

טלפון: 08-9435411
אתר: http://www.hakirkara.co.il

רוח קדים – פיסול

545366424 גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15 אומני קרמיקה הפועלת בירושלים. בגלריה מוצג מגוון עבודותיהם גלריה רוח כדים – קבוצה שיתופית של 15

Read More »

גלריה אומנותית gm

29917257 גלריה אומנותית סדנה נ’,סטודיו ז’,אולפן, שורה, דיוקן, צלחת דקורטיבית, נוף, ציורים, אילוסטרציה, יודאיקההעתקה של תמונות, גרפיקה, דיוקן בהזמנה, שיחזור תמונות, צמחים וציפורים, גילוף בעץ

Read More »

הבלוג לשבור את המגירה

הבלוג לשבור את המגירה של הסופר אופיר עוז מיועד לכותבים בראשית דרכם, המנסים לפלס את דרכם אל הוצאות הספרים ולהוציא לאור את ספרם. הקליקו לאתר!

Read More »

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר

שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים שיעורי פסנתר, מורה לפסנתר למתחילים וממשיכים לימוד תווים, מקצבים, אקורדים ותאוריה השיעורים נערכים באוירה נעימה, יצירתית ומאתגרת

Read More »